torek, 29. julij 2008

Ireland!

Tako.. po dooolgem casu sem se odlocil, da bom zopet nekaj napisal hehe..
no tokrat imam res nekaj za pokazat. In sicer kot ze naslov pove, sva bla s kolegom na Irelandishu! Toliko da vsem povem, preden karkoli: ce se niste bli na Irskem, pejte na Irsko! Za fotografe je tam pravi raj, sicer je malo drago (beri pizza 12€, odlicno pivo Guiness 4€+ itd.) ampak se splaca. Najbrz je bil tole prvi dopust, na katerem se mi res ni "mudilo" domov. Tam imate vse, od ravnin, gorja, pescenih plaz (sicer za plavat lih ni, atlantik pa to) in pa almighy klife. Evo do sedaj sem obdelal 6 fotk, narejenih je bilo okrog 1400 tko da nekaj jih bo zihr se sledilo. Imam pa fajn izgovor: se se aklimatiziram ;)

no fotke so tu, res se enkrat, everybody go to Ireland!;)

3 komentarji:

Unknown pravi ...

Duc...Super slike, res so mi všeč! Car si za fotoaparatom tk ko vedno!
Nika (bivša sošolka)

Unknown pravi ...

Heey Duc!

Lepo, da si se oglasil na naši Avstralijami. Razmišljmo, da bi v oktobru naredili en dar mar in pripravili potopisno predavanje o Avstraliji in svetovnem dnevu mladih, tako na nivoju. Če bo uspelo, bo super. Samo še kakšnega sponzorja moram poiskat, da bo kril stroške :)

Sier pa lee fotke iz Irske. Ja to je destinacija, ki jo moram it enkrat res pogledat. Upam, da mi to uspe v kratkem. Mi je vedno delovala taka skrivnostna, poleg tega imam občutek, da je tam res mega svetloba za fotkat.

NJoY, pa oglas se še kaj na avstralijami, bom se še mal v rit nabrcal, da še kaj objavim.
LP

Matjaž Merčnik pravi ...

Hej

Tudi sam se letos avgusta odpravljam na Irsko. Te lahko zagnjavim za kakšne uporabne informacije?