ponedeljek, 10. september 2007

Nude photography.

Jutri imamo akt session z mojim že znanim modelom. Can't wait ;)
Aktov nisem fotkal že kar lep čas, tako da sem navdušen in trdno prepričan, da bo prav tako zanimivo kot prvič. Poročam ;)

**Edited by: Aljaž Rampre
Na žalost prestavljeno na soboto, zaradi modelove odsotnosti.

7 komentarjev:

Karim pravi ...

tudi jaz komaj cakam :D
p.s.: vso sreco za novorojen blog :)

Matjaž Merčnik pravi ...

Hej. Dobrodošel med blogerji. Nestrpno pričakujem akte ;)

Jure Dobelšek pravi ...

Mislim, da sm js drugi najmlajši bloger takoj za tabo, če gledamo foto sceno. :) Ti moram še jaz voščit dobrodošlico!

Pa da bo čim več dobrih objav in pa seveda FOTK!

Že čakam na kakšno iz tega shootinga...:)

LP, Jure

mitzila pravi ...

Naj ti bo bloganje v veselje in zadovoljstvo, tako, kot je meni in najbrž tudi ostalim...se beremo

Jus Medic pravi ...

dobrodosel.... vse dobro tebi in blogu :D bomo spremlal...

lp

duc pravi ...

uf presenecen sem.. hvala za tako lep sprejem ;)

porocam o aktih..

MS pravi ...

kje so aktiiiiii :)

lp, marjan