nedelja, 16. september 2007

Akt photography.

No kot je bilo rečeno, smo v soboto imeli zopet akt session z že znanim modelom. Glede na okolje, ki smo ga imeli pač tokrat na razpolago, me je sicer prisilil v tako fotografijo, čeprav sem jaz računal na sestavljen koncept kao fashion akt. Tako da sem se prepustil depresivnim stenam hodnika, in nastalo je to.. Fotkal pa sem s svojo 350D in pa objektivi
16-35mm 2.8L, sigmo 18-50 2.8EX in seveda naredil tudi par posnetkov z nepogrešljivo 50mm 1.8 ;) Šum nekje namenoma dodan, nekje tudi highlitsti malo bolj naviti, ker meni to osebno paše.. komentarji pa so seveda zaželjeni!








12 komentarjev:

Aleš Štebe pravi ...

Noro :P

Prve dve sta mi tanajtabulše ;)

Res eden boljših sešnov pr teb ;)

Dragan Zlatanovic pravi ...

dečko moj 2,3,4 so fantastične!!! zakaj si tisto prvo objavil?

vse pohvale! odličen session. jaz bi si eno od tistih treh kar na steno prilimal. še enkrat bravo!;)

lp,d.

duc pravi ...

hvala za komentarje, presenecen nad odzivom :) prvo sem objavil zato, da si bodo tudi objave na slo-foto.net sledile tko :) pa ker je pac edino prva taka, ko sem si zamislil dejansko tale session, dokler nisem izvedel kje bomo fotkali :)

Dragan Zlatanovic pravi ...

Ponovno sem jih pogledal.. in ponovno potrjujem. Tale druga fotka mi je preprosto nora!! Kompozicija, svetloba, to njeno lepo žensko telo.. hudo res! Komaj čakam, da jo objaviš na portalu!;)

Dan pravi ...

1A :D
Bravo Duc!

Jus Medic pravi ...

supr so ! :D

Denis Zupan pravi ...

Absolutno 2. in 3. fotka. Bravo!

UrosG pravi ...

se strinjam z večino, 2,3 in 4 so dejansko razred višje in enostavno rečeno odlične.

mitzila pravi ...

Vse so dobre ampak mi najbolj v oči pade tretja (osvetlitev in obdelava)...

Jure Dobelšek pravi ...

Meni so vse ful dobre.

Karim pravi ...

uuu zakon! 3. mi je se posebej vsec zaradi barv.

Unknown pravi ...

Druga mi je bombastična, sploh obdelava, poza in igra senc. Super!